ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;

H κάθε κάρτα είναι προσωπική. Μπορείτε να ενώσετε την δική σας κάρτα με κάποιου άλλου χρήστη καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 210 9476566. Έτσι, θα έχετε την δυνατότητα σύνδεσης καρτών στον ίδιο λογαριασμό.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω τα στοιχεία μου στην κάρτα μου;

Την κάρτα Smart Club, την αποκτάτε σε ένα πρατήριο Shellκαι μπορείτε είτε να συμπληρώσετε την αίτηση στο πρατήριο είτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στο www.shellsmart.gr.

Πώς αλλάζω τα στοιχεία μου στην κάρτα;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στο www.shellsmart.gr και να διαχειριστείτε τα στοιχεία της κάρτας σας στην κατηγορία «Προσωπικά στοιχεία» της σελίδα «Ο Λογαριασμός σας» ή να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Smart Club και αφού δώσετε αριθμό κάρτας και γίνει επιβεβαίωση των στοιχείων σας, ο εκπρόσωπός μας θα καταχωρήσει τις αλλαγές που ζητήσατε.

Πώς μπορώ να μεταφέρω πόντους σε νέα κάρτα;

Εφόσον, έχετε πραγματοποιήσει την Εγγραφή σας στο www.shellsmart.gr τότε μπορείτε στην κατηγορία «Οι κάρτες μου» στην σελίδα «Ο Λογαριασμός μου» να προσθέσετε νέα κάρτα στον Λογαριασμό σας. Έτσι, μπορείτε να διαχειριστείτε τους συνολικούς πόντους από όποια κάρτα θέλετε. Εναλλακτικά, επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Smart Club, όπου οι εκπρόσωποί μας θα διεκπεραιώσουν τη διαδικασία.

Πώς μπορώ να μεταφέρω πόντους από κάρτα που δεν είναι στο όνομα μου;

Δεν μπορείτε να ζητήσετε τη μεταφορά πόντων από κάρτα, η οποία δεν έχει εκδοθεί στο όνομά σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μεταφέρετε τους πόντους της κάρτας σας σε κάρτα που έχει εκδοθεί στο όνομα τρίτου, θα πρέπει να στείλετε αίτημα με φωτοτυπία της ταυτότητάς σας, αναφέροντας τον αριθμό της κάρτας σας καθώς και της κάρτας του τρίτου προσώπου και το αίτημά σας (ότι δηλαδή επιθυμείτε την αφαίρεση όλων ή μέρος των πόντων από την κάρτα σας και μεταφορά τους στην κάρτα τρίτου προσώπου).

Από πού μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους που έχω συλλέξει;

Μπορείτε να μάθετε για τους πόντους που έχετε συλλέξει με τους ακόλουθους τρόπους:

1.Πραγματοποιώντας την εγγραφή σας εδώ στο www.shellsmart.gr 
2. Επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Smart Club στο 210 9476566
3. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για SmartphonesShellSmartApp.

Πότε μπορώ να ενημερωθώ ως προς το υπόλοιπο των πόντων μου και πότε μπορώ να τους εξαργυρώσω;

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι το σύστημά μας ενημερώνεται ως προς το υπόλοιπο των πόντων των καρτών Smart Club μια φορά την ημέρα. Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε τους παραπάνω τρόπους α. και β. προκειμένου να ενημερωθείτε ως προς το υπόλοιπο των πόντων σας, το υπόλοιπο πόντων που θα μάθετε θα είναι αυτό που διαμορφώθηκε μέχρι και τη συναλλαγή που κάνατε την προηγούμενη μέρα από την ερώτησή σας, και αυτοί θα είναι οι πόντοι σας που είναι άμεσα διαθέσιμοι προς εξαργύρωση. Το υπόλοιπο που εμφανίζεται στις αποδείξεις συλλογής πόντων του Smart, είναι αυτό που διαμορφώνεται με τη συναλλαγή που κάνατε. Οι πόντοι, όμως, που συλλέξατε με την τελευταία σας συναλλαγή θα είναι διαθέσιμοι προς εξαργύρωση από την επόμενη μέρα.

Θέλω να μάθω τα δώρα που κερδίζω

To Smart Club δημιούργησε για εσάς τα μέλη του τον κατάλογο με μια μεγάλη ποικιλία δώρων που καλύπτουν ευρύ φάσμα πόντων έτσι ώστε οι περισσότεροι από εσάς να μπορείτε να τους εξαργυρώσετε σε χρήσιμα δώρα. Ζητήστε τον νέο κατάλογο SMARTCLUB 2014-2015 σε οποιοδήποτε πρατήριο Shell ή δείτε τα δώρα του καταλόγου στην ιστοσελίδα μας. Εκτός από τα προϊόντα που το Smart Club έχει επιλέξει για εσάς, μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους της κάρτας σας για να κερδίσετε και εκπτώσεις, που το Smart Club έχει εξασφαλίσει αποκλειστικά για εσάς, σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Θέλω να εξαργυρώσω τους πόντους μου για να αποκτήσω δώρο.

Επισκεφτείτε ένα πρατήριο Shell και ζητήστε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας με το δώρο της επιλογής σας. Η εξαργύρωση είναι ολοκληρωμένη εφόσον επάνω στην απόδειξη που θα παραλάβετε υπάρχει ο αριθμός έγκρισης. Για να μπορέσετε να παραγγείλετε κάποιο δώρο θα πρέπει να έχετε συλλέξει τον απαραίτητο αριθμό πόντων.
Εναλλακτικά, μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας εδώ στο www.shellsmart.gr. Επιλέξτε το δώρο που σας αρέσει και προσθέστε το στο καλάθι. Ακολουθήστε στη συνέχεια τις οδηγίες και τα βήματα.

Σε περίπτωση ακύρωσης/αλλαγής οποιασδήποτε συναλλαγής, τι γίνεται με τους πόντους;

Σε περίπτωση ακύρωσης συλλογής πόντων, οι πόντοι δεν καταχωρούνται και δεν προσμετρούνται στο υπόλοιπο των πόντων της κάρτας. Αντίστοιχα, σε περίπτωση ακύρωσης εξαργύρωσης (η οποία είναι δυνατή μόνο αν έχει γίνει σε πρατήριο), οι πόντοι επιστρέφονται στο υπόλοιπο της κάρτας σας και είναι διαθέσιμοι για επόμενη συναλλαγή.

Γιατί δεν έχουν μπει οι πόντοι που αφορούν στην παραγγελία του πετρελαίου θέρμανσης;

Για τους πόντους που αφορούν στην παραγγελία πετρελαίου θέρμανσης, αν δεν έχει ενημερωθεί το υπόλοιπό σας, επικοινωνείτε με το πρατήριο ή στο τηλέφωνο που δώσατε την παραγγελία.

Γιατί δεν έχουν μπει πόντοι από συναλλαγή καυσίμου (αγορά βενζίνης ή πετρελαίου κίνησης);

Οι διαθέσιμοι πόντοι προς εξαργύρωση ενημερώνονται μετά από 24ώρες και μπορείτε να τους μάθετε από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών, όπως έχουμε περιγράψει. Αν υπάρχει διαφορά και διαπιστώσετε πως κάποιο πρατήριο δεν έχει καταχωρήσει σωστά τη συναλλαγή σας, θα πρέπει να ζητήσετε από το πρατήριο να περαστούν οι πόντοι. Προσοχή, φροντίστε να παραλαμβάνετε την απόδειξη συλλογής πόντων και να βλέπετε ότι έχει εκτυπωθεί συνολικά (να αναφέρεται στο κάτω μέρος της το Internet site του Smart Club www.shellsmart.com). Συνιστούμε να κρατάτε τις αποδείξεις από τις συναλλαγές σας (σε περίπτωση που χρειαστεί να αναζητήσουμε τον αριθμό της κάρτας ή εφόσον δεν έχουν περαστεί πόντοι από κάποια συναλλαγή σας).

Τι γίνεται εάν το δώρο που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;

Θα πρέπει είτε να περιμένετε να γίνει διαθέσιμο το δώρο ή θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Smart Club για να μάθετε πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των δώρων στα τηλέφωνα 210 94 76 566 ή 80111 89000 (από σταθερό τηλέφωνο).

Γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο δώρο από την κατηγορία «Καταστήματα Shell»;

Απαραίτητη προϋπόθεση για να εξαργυρώσετε δώρο από την κατηγορία «Καταστήματα Shell» είναι να διατίθεται προς πώληση το συγκεκριμένο προϊόν στο πρατήριο το οποίο έχετε επισκεφθεί. Αν δεν πωλείται το προϊόν στο εν λόγω πρατήριο, δεν μπορεί να γίνει εξαργύρωση.

Πώς μπορώ να παραλάβω το δώρο μου αν έχω χάσει την απόδειξη εξαργύρωσης;

Αν έχετε χάσει την απόδειξη εξαργύρωσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Smart Club (όπου θα καταγράψουν το αίτημά σας) και στη συνέχεια θα μπορείτε να παραλάβετε το δώρο σας.

Δεν μπορώ να συνδεθώ στον Λογαριασμό μου.

Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά το email ή τον κωδικό πρόσβασης. Συνεπώς, θα πρέπει να προσπαθήσετε ξανά.
Αν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο link «Ξεχάσατε τον κωδικό;» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο email που έχετε δηλώσει θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.
Αν δεν θυμάστε το email, τότε στείλτε μήνυμα στο ShellSmartClub@firstdata.gr αναφέροντας Ονοματεπώνυμο, αριθμό κάρτας SmartClub, Ημερομηνία Γέννησης με τα οποία πραγματοποιήθηκε η Εγγραφή.

Δεν θυμάμαι τον Κωδικό Πρόσβασης.

Αν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο link «Ξεχάσατε τον κωδικό;» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο email που έχετε δηλώσει θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.

Θέλω να αλλάξω τον Κωδικό Πρόσβασης.

Συνδέεστε στον Λογαριασμό σας και στην κατηγορία Προσωπικά Στοιχεία, προχωράτε σε αλλαγή password.

Η εγγραφή μου στο ShellSmart.gr δεν ολοκληρώνεται.

Οι λόγοι για να μην ολοκληρωθεί η Εγγραφή σας μπορεί να είναι οι εξής:
  1. Η κάρτα SmartClub που συμπληρώνετε ανήκει σε άλλον χρήστη, ή
  2. Η κάρτα SmartClub που συμπληρώνετε δεν αναγνωρίζεται από το σύστημα οπότε καλέστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 210 9476566.
  3. Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά κάποιο πεδίο οπότε και θα εμφανιστεί αντίστοιχο μήνυμα
  4. Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και θα χρειαστεί να προσπαθήσετε ξανά.

Κατά την εγγραφή μου στο ShellSmart.gr λαμβάνω το μήνυμα «Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείται ήδη».

Έχετε πραγματοποιήσει ήδη εγγραφή με αυτό το email. Ακολουθήστε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο link «Ξεχάσατε τον κωδικό;» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο email που έχετε δηλώσει θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.

Κατά την εγγραφή στο ShellSmart.gr λαμβάνω μήνυμα «Η κάρτα SmartClub που συμπληρώσατε ανήκει σε άλλον χρήστη.»

Η κάρτα SmartClub ανήκει σε άλλον χρήστη ή τα στοιχεία που συμπληρώσατε στο ShellSmart.gr δεν συμπίπτουν με τα στοιχεία που συμπληρώσατε κατά την αρχική σας εγγραφή στην φόρμα στο πρατήριο Shell.

Είμαι ήδη εγγεγραμμένος και άλλαξα κάρτα SmartClub. Θέλω να αλλάξω την κάρτα μου στο ShellSmart.gr.

Μπορείτε απλά να συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας και στην κατηγορία «Οι κάρτες μου» να προσθέσετε την νέα κάρτα στον Λογαριασμό σας. Αμέσως ενεργοποιείται και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε.

Είμαι ήδη εγγεγραμμένος και άλλαξα email. Θέλω να αλλάξει το email στον Λογαριασμό μου στο ShellSmart.gr

Μπορείτε απλά να συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας και στην κατηγορία Προσωπικά Στοιχεία να αλλάξετε το email σας.

Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω Online εξαργύρωση των πόντων μου.

Οι λόγοι για να μην ολοκληρωθεί η Online εξαργύρωση πόντων είναι οι εξής:
  1. Δεν έχετε πραγματοποιήσει εγγραφή στο ShellSmart.gr
  2. Το σύνολο των πόντων σας δεν επαρκεί για την εξαργύρωση του δώρου που έχετε επιλέξει
  3. Το δώρο εξαργυρώνεται μόνο για καρτούχους V-Power Club και έχετε μόνο SmartClub κάρτα.
  4. Δεν έχετε επιλέξει πρατήριο παράδοσης στην περίπτωση δώρου με παράδοση σε πρατήριο
  5. Το δώρο προσωρινά δεν διαθέτει απόθεμα και θα πρέπει να προσπαθήσετε σε μερικές ημέρες.
  6. Η κάρτα SmartClub που χρησιμοποιείτε δεν μπορεί να εξαργυρώσει οπότε και θα στείλετε email με το πρόβλημα στο ShellSmartClub@firstdata.gr αναφέροντας Ονοματεπώνυμο, αριθμό κάρτας SmartClub, Ημερομηνία Γέννησης και Κωδικό Δώρου προς εξαργύρωση
  7. Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και παρακαλώ

Πραγματοποίησα Online εξαργύρωση. Χρειάζεται να τυπώσω την Απόδειξη Εξαργύρωσης ή μπορώ απλά να δείξω την Απόδειξη από το Κινητό μου;

Μπορείτε να παραλάβετε το δώρο επιδεικνύοντας την απόδειξη εξαργύρωσης είτε εκτυπωμένη είτε από το κινητό σας τηλέφωνο, την κάρτα SmartClub που πραγματοποιήσατε την εξαργύρωση και επίσημο έγγραφο προσωπικής ταυτοποίησης (δελτίο αστυνομικής, στρατιωτικής ή υπηρεσιακής ταυτότητας, διαβατήριο ή άδεια οδήγησης).

Θέλω να τυπώσω την Απόδειξη Εξαργύρωσης. Πώς γίνεται;

Όταν κάνετε κλικ στον Κωδικό Εξαργύρωσης (είναι Link). Γίνεται download το αρχείο και το αποθηκεύετε στον υπολογιστή σας. Στη συνέχεια ανοίγετε το pdf αρχείο και το εκτυπώνετε.

Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω Ένωση καρτών στην κατηγορία «Οι κάρτες μου» στον Λογαριασμό μου.

Οι λόγοι για να μην ολοκληρωθεί η ένωση καρτών είναι οι εξής:
  1. Ο αριθμός κάρτας SmartClub που συμπληρώνετε δεν είναι σωστός
  2. Η κάρτα SmartClub δεν που συμπληρώνετε ανήκει σε άλλον χρήστη και δεν μπορείτε να την προσθέσετε στον Λογαριασμό σας.
  3. Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

Έκανα εξαργύρωση αλλά δεν βλέπω την απόδειξη εξαργύρωσης.

Στην κατηγορία «Οι εξαργυρώσεις μου» στον Λογαριασμό μου μπορείτε να κάνετε κλικ στο link του Κωδικού Εξαργύρωσης. Αμέσως θα ανοίξει ένα παράθυρο και μπορείτε είτε να σώσετε την απόδειξη στον υπολογιστή σας ή να ανοίξετε το Pdf αρχείο.